Beheermodule voor gebruikers:

Met behulp van de beheermodule krijgen gebruikers inzicht in het betrouwbaarheidsniveau en de beschikbare machtigingen van het eHerkenningsmiddel.  Daarnaast kunnen gebruikers wijzigingen doorgeven waaronder:

  • Wijzigen e-mailadres
  • Wijzigen telefoonnummer

Machtigingenbeheerder worden voor een organisatie:

De beheermodule geeft een online totaaloverzicht van alle verstrekte middelen en machtigingen binnen de organisatie(s) waarvoor u gemachtigd bent. In de beheermodule kunt u extra machtigingen voor gebruikers aanvragen, bestaande machtigingen van gebruikers verlengen en machtigingen van gebruikers intrekken. Als Machtigingenbeheerder kunt u daarnaast de aanvraag van nieuwe  eHerkenningsmiddelen ondertekenen, hiermee ontlast u de bevoegd vertegenwoordiger.

  • De beheermodule is een gratis module bij uw eHerkenningsmiddel!
  • Online overzicht van alle middelen en machtigingen voor uw organisatie
  • Online mogelijkheden voor wijzigen en verlengen van middelen en machtigingen
  • Eenmalig aantonen van bevoegdheid van bevoegd vertegenwoordiger
  • 24×7 beschikbaar

Nieuw eHerkenningsmiddel inclusief beheerdersmachtigingen.

Indien u nog niet beschikt over een Reconi eHerkenningsmiddel kunt u via onderstaande formulieren een nieuw middel aanschaffen waaraan direct de gewenste beheerdersmachtigingen worden gekoppeld. Een volledig overzicht van de kosten voor een nieuw eHerkenningsmiddel vind u in onze prijslijst.

EH2.png

Machtigingenbeheerder
betrouwbaarheidsniveau EH2

- inclusief nieuw eHerkenningsmiddel

Vanaf 10,- per jaar

EH2_.png

Machtigingenbeheerder
betrouwbaarheidsniveau EH2+

- inclusief nieuw eHerkenningsmiddel

Vanaf 13,80 per jaar

EH3.png

Machtigingenbeheerder betrouwbaarheidsniveau EH3

- inclusief nieuw eHerkenningsmiddel

Vanaf 28,98 per jaar

EH4.png

Machtigingenbeheerder betrouwbaarheidsniveau EH4

- inclusief nieuw eHerkenningsmiddel

Vanaf 33,- per jaar

Beheerdersmachtigingen toevoegen aan een bestaand eHerkenningsmiddel

U kunt gratis beheerdersmachtigingen toevoegen aan een bestaand Reconi eHerkenningsmiddel. Het is hierbij van belang dat uw bestaande eHerkenningsmiddel hetzelfde betrouwbaarheidsniveau heeft als de gewenste beheerdersmachtiging. 

Beheermodule voor gebruikers

Met behulp van de beheermodule krijgen gebruikers inzicht in het betrouwbaarheidsniveau en de beschikbare machtigingen van het eHerkenningsmiddel. Daarnaast kunnen gebruikers wijzigingen doorgeven waaronder:

> Wijzigen e-mailadres
> Wijzigen telefoonnummer

Machtigingenbeheerder worden voor een organisatie

De beheermodule geeft een online totaaloverzicht van alle verstrekte inlogmiddelen en machtigingen binnen de organisatie(s) waarvoor u gemachtigd bent. 

In de beheermodule kunt u nieuwe inlogmiddelen aanvragen en de inlogmiddelen van bestaande gebruikers upgraden. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om extra machtigingen voor gebruikers aan te vragen, bestaande machtigingen van gebruikers verlengen en machtigingen van gebruikers intrekken. 

Als Machtigingenbeheerder kunt u daarnaast de aanvraag van nieuwe eHerkenningsmiddelen ondertekenen, hiermee ontlast u de bevoegd vertegenwoordiger.

> De beheermodule is gratis bij aanschaf van een nieuw eHerkenningsmiddel

> Online overzicht van alle inlogmiddelen en (keten)machtigingen binnen uw organisatie

> Online mogelijkheden voor aanvragen, upgraden, wijzigen en verlengen van inlogmiddelen en machtigingen

> Eenmalig aantonen van bevoegdheid van bevoegd vertegenwoordiger

> Beheermodule 24/7 beschikbaar via Mijn Reconi

Hoe vraag ik beheerdersmachtigingen aan?


Bent u zelfstandig bevoegd?

Wanneer u als zelfstandig bevoegd vertegenwoordiger een eHerkenningsmiddel of extra machtiging (organisatie) aanvraagt ontvangt u standaard beheerdersmachtigingen voor alle diensten.

Bent u niet zelfstandig bevoegd?
Dan kunt u tijdens het invullen van de aanvraag bij stap: “machtiging” aangeven dat u ook beheerder wilt worden (zie onderstaande afbeelding), hier zijn geen extra kosten aan verbonden. 

Heeft u al eHerkenning?
U kunt beheerder worden door het toevoegen van een nieuwe machtiging via Mijn Reconi. Indien u zelfstandig bevoegd vertegenwoordiger bent worden de beheerdermachtigingen automatisch toegevoegd tijdens het aanvraagproces. Bij alle andere bevoegdheden kunnen de beheerdermachtigingen kosteloos aan de aanvraag worden toegevoegd door de vraag “Wilt u ook (gratis) machtigingenbeheerder worden” met “Ja” te beantwoorden.

 

Wilt u direct beheerder worden voor meer dan 5 organisaties? Neemt u contact op met onze helpdesk. 

Indien u nog niet beschikt over een Reconi eHerkenningsmiddel kunt u via bovenstaande formulieren een nieuw middel aanschaffen waaraan direct de gewenste beheerdersmachtigingen worden gekoppeld. Een volledig overzicht van de kosten voor een nieuw eHerkenningsmiddel vind u in onze prijslijst.

U kunt gratis beheerdersmachtigingen toevoegen aan een bestaand Reconi eHerkenningsmiddel. Het is hierbij van belang dat uw
bestaande eHerkenningsmiddel hetzelfde betrouwbaarheidsniveau heeft als de gewenste beheerdersmachtiging.