Vanaf 12 april is betrouwbaarheidsniveau EH3 nodig voor Tegemoetkoming Vaste Lasten (TVL)

Voor het aanvragen en beheren van de TVL Q1 2021 en TVL Q2 2021 heeft u eHerkenning EH3 nodig. RVO heeft hiertoe besloten om het aanvragen van de TVL regeling veiliger te maken.

Het inlogniveau van eHerkenning gaat omhoog zodat er meer zekerheid is over uw identiteit. Zo kunt u veilig online zaken doen met RVO. RVO loopt met de verhoging van het inlogniveau vooruit op het besluit dat eHerkenning niveau 1 per 1 juli 2021 wordt stopgezet. Voor TVL juni-september 2020 en TVL Q4 2020 blijft het tot 1 juli mogelijk om in te loggen met eH1, eH2 of eH2+. U kunt met deze niveaus ook uw aanvraag beheren en reageren op het vaststellingsverzoek.

Kijk voor actuele informatie ook op: www.rvo.nl/actueel/nieuws/veiliger-tvl-aanvragen-met-eherkenning-niveau-3-hoger/

  * De korting wordt automatisch verrekend in de getoonde prijs.

Heeft u nog geen eHerkenningsmiddel?

Hoe upgrade ik mijn eHerkenning?

Via ons upgradeproces kunt u uw eHerkenningsmiddel opwaarderen naar een hoger betrouwbaarheidsniveau. De dienstverleners en de diensten die u tijdens het upgradeproces selecteert, worden aan uw eHerkenningsmiddel toegevoegd. Als u tijdens het upgradeproces dienstverleners en diensten selecteert waarover u al beschikt, zullen deze worden verlengd. 

Maak nu gebruik van 10% upgrade korting met actiecode: UPGRADE10

Stap 1: Wenst u eHerkenning te gebruiken voor meer dan TVL?

U beschikt nu over een EH1 middel met bijbehorende machtigingen. Bij een upgrade dient u wederom een keuze te maken bij welke dienstverleners u wilt inloggen. Voor iedere dienstverlener dient u een eHerkenning machtiging te hebben. Hiermee bewijst u dat u bevoegd bent om in te loggen.

Voor het aanvragen van de TVL heeft u minimaal de machtiging
“RVO diensten op niveau eH3” nodig.

Indien u ook eHerkenning wenst te gebruiken voor andere diensten zoals de Belastingdienst en UWV. Adviseren wij u om voor  alle diensten” te kiezen. 

* Indien de gebruiker niet werkzaam is voor de organisatie, dient de aanvrager een kopie van het legitimatiebewijs van de gebruiker met de aanvraag mee te sturen.

** KvK-uittreksel uploaden is noodzakelijk wanneer de bevoegdheid niet automatisch kan worden vastgesteld bij de de Kamer van Koophandel. U ontvangt hiervan automatisch een melding tijdens het aanvraagproces.

Stap 2: Welke gegevens heeft u nodig voor het upgraden van uw eHerkenningsmiddel?

Tijdens het upgraden vragen wij u om de bij ons bekende gegevens te controleren en om bepaalde gegevens nogmaals in te vullen. 

Bij een upgrade dient er een bevoegd vertegenwoordiger opgegeven te worden. Zie de pagina bevoegd vertegenwoordiger voor meer informatie over wat wordt verstaan onder bevoegd vertegenwoordiger.

In de tabel hiernaast kunt u zien welke gegevens er voor betrouwbaarheidsniveau EH3 worden gevraagd.

Stap 3: Hoe start u een upgrade?

Met behulp van de verzamelde gegevens kunt u uw eHerkenningsmiddel upgraden. Door in te loggen op Mijn Reconi kunt u uw upgrade starten. Hierna kunt online het aanvraagproces doorlopen.

Stap 4: Fysieke identificatie & registratieformulier met natte handtekening​

Voor betrouwbaarheidsniveau EH3 moet u mogelijk fysiek worden geïdentificeerd (bijvoorbeeld wanneer u zelf bevoegd vertegenwoordiger bent). Dit wordt uitgevoerd door onze partner AMP Groep. Zij komen bij u langs om u te identificeren. U ontvangt hiervoor een uitnodiging per e-mail.

Indien u geen bevoegd vertegenwoordiger bent, dient u het registratieformulier te laten ondertekenen met een natte handtekening door de bevoegd vertegenwoordiger(s) en dit op te sturen per post.

Stap 5: Verwerking upgrade

Zorg dat in de aanvraag alle gegevens correct zijn ingevuld en dat alle bijlagen worden meegestuurd.