Tegemoetkoming Vaste Lasten (TVL) Q4 2021

U kunt TVL Q4 2021 aanvragen van 20 december, 8:00 uur tot 28 januari, 17:00 uur.

Voor het aanvragen van TVL met eHerkenning heeft u minimaal eHerkenning op betrouwbaarheidsniveau EH3 nodig met een machtiging voor  RVO diensten op niveau 3 of alle diensten EH3 en lager.

Kijk voor actuele informatie ook op:
www.rvo.nl/subsidie-en-financieringswijzer/tvl/tvl-q4-2021/aanvraagproces/

Heeft u nog geen eHerkenningsmiddel?

Hoe upgrade ik mijn eHerkenning?

Via ons upgradeproces kunt u uw eHerkenningsmiddel opwaarderen naar een hoger betrouwbaarheidsniveau. De dienstverleners en de diensten die u tijdens het upgradeproces selecteert, worden aan uw eHerkenningsmiddel toegevoegd. Als u tijdens het upgradeproces dienstverleners en diensten selecteert waarover u al beschikt, zullen deze worden verlengd. 

Maak nu gebruik van 10% upgrade korting met actiecode: UPGRADE10

Stap 1: Wenst u eHerkenning te gebruiken voor meer dan TVL?

U beschikt nu over een EH1 inlogmiddel met bijbehorende machtigingen. Bij een upgrade dient u wederom een keuze te maken bij welke dienstverleners u wilt inloggen. Voor iedere dienstverlener dient u een eHerkenning machtiging te hebben. Hiermee bewijst u dat u bevoegd bent om in te loggen.

Voor het aanvragen van de TVL heeft u minimaal de machtiging
“RVO diensten op niveau eH3” nodig.

Indien u ook eHerkenning wenst te gebruiken voor andere diensten zoals de Belastingdienst en UWV. Adviseren wij u om voor  alle diensten” te kiezen. 

* Indien de gebruiker niet werkzaam is voor de organisatie, dient de aanvrager een kopie van het legitimatiebewijs van de gebruiker met de aanvraag mee te sturen.

** KvK-uittreksel uploaden is noodzakelijk wanneer de bevoegdheid niet automatisch kan worden vastgesteld bij de de Kamer van Koophandel. U ontvangt hiervan automatisch een melding tijdens het aanvraagproces.

Stap 2: Welke gegevens heeft u nodig voor het upgraden van uw eHerkenningsmiddel?

Tijdens het upgraden vragen wij u om de bij ons bekende gegevens te controleren en om bepaalde gegevens nogmaals in te vullen. 

Bij een upgrade dient er een bevoegd vertegenwoordiger opgegeven te worden. Zie de pagina bevoegd vertegenwoordiger voor meer informatie over wat wordt verstaan onder bevoegd vertegenwoordiger.

In de tabel hiernaast kunt u zien welke gegevens er voor betrouwbaarheidsniveau EH3 worden gevraagd.

Stap 3: Hoe start u een upgrade?

Met behulp van de verzamelde gegevens kunt u uw eHerkenningsmiddel upgraden. Door in te loggen op Mijn Reconi kunt u uw upgrade starten. Hierna kunt online het aanvraagproces doorlopen.

Stap 4: Fysieke identificatie & registratieformulier met natte handtekening​

Voor betrouwbaarheidsniveau EH3 moet u mogelijk fysiek worden geïdentificeerd (bijvoorbeeld wanneer u zelf bevoegd vertegenwoordiger bent). Dit wordt uitgevoerd door onze partner AMP Groep. Zij komen bij u langs om u te identificeren. U ontvangt hiervoor een uitnodiging per e-mail.

Indien u geen bevoegd vertegenwoordiger bent, dient u het registratieformulier te laten ondertekenen met een natte handtekening door de bevoegd vertegenwoordiger(s) en dit op te sturen per post.

Stap 5: Verwerking upgrade

Zorg dat in de aanvraag alle gegevens correct zijn ingevuld en dat alle bijlagen worden meegestuurd.