Hoe werkt het koppelen binnen “Mijn Reconi”?

Als beheerder bent u geautoriseerd om een gebruiker te koppelen aan een organisatie waar u beheerder van bent. Na het koppelen wordt de gebruiker zichtbaar voor u als machtigingenbeheerder en kunt u voor hem/haar machtigingen aanvragen binnen “Mijn Reconi”.

1. Log in op “Mijn Reconi”
2. Klik op het tabblad “Beheer” en ga naar “Verzoeken”

3. Klik op de knop “Nieuw Verzoek”
4. Selecteer de betreffende organisatie en vul het e-mailadres van de gebruiker in
5. De gebruiker ontvangt een e-mail, waarin wordt gevraagd het verzoek tot koppelen te accepteren
6. Nadat het verzoek is geaccepteerd, kunnen de machtigingen voor deze gebruiker worden aangevraagd

Voorbeeld: U bent beheerder van twee bv’s (bv 1 en bv 2). Medewerker A heeft een eHerkenningsmiddel die alleen gekoppeld is aan bv 1, maar hij wenst ook werkzaamheden te verrichten voor bv 2. Om deze gebruiker zichtbaar te maken, dient u een koppelverzoek in en vervolgens kunt de machtigingen voor hem/haar aanvragen.