Geen toegang meer tot het geregistreerde telefoonnummer? 

Heeft u geen toegang meer tot het telefoonnummer dat geregistreerd staat? Dan kunt u gebruik maken van het wijzigingsformulier. Deze kunt u vervolgens via onderstaand contactformulier uploaden samen met de gevraagde bijlagen.

Stap 1: vul het wijzigingsformulier in.

Let op: vul eerst uw oude/huidige gegevens in en later in het proces de nieuwe gegevens.

Stap 2: laat het formulier ondertekenen door de bevoegd vertegenwoordiger(s) op het KvK uittreksel of de beheerder van de organisatie.
Stap 3: upload het formulier hieronder, samen met de benodigde bijlagen:

– Het ondertekende wijzigingsformulier.
– Een recent KvK uittreksel (niet ouder dan 2 weken).
– Kopie legitimatiebewijzen van de gebruiker (indien niet werkzaam voor de organisatie) en opgegeven bevoegd vertegenwoordiger(s)/beheerder.

Contactformulier bij geen toegang tot Mijn Reconi

Klik of sleep bestanden naar dit veld om te uploaden. Je kunt tot 10 bestanden uploaden.
1) Het ondertekende wijzigingsformulier 2) Een recent KvK uittreksel 3) Een kopie van een geldig legitimatiebewijs