TVL

Hieronder vindt u een overzicht van veel gestelde vragen inzake “TVL”:

De verwerkingstijd van eHerkenning aanvragen varieert tussen 0 – enkele dagen

  • Aanvragen via onze beheermodule worden dezelfde werkdag verwerkt.
  • Spoedaanvragen (voor 15.00 uur) 0 – enkele dagen
  • De doorlooptijd van aanvragen van bevoegd vertegenwoordigers met een eenvoudige vennootschappelijke structuur (één BV) bedraagt tussen de 0 – enkele dagen
  • Aanvragen voor organisaties met een complexerestructuur hebben doorgaans een doorlooptijd van 0 – enkele dagen.

U ontvangt bericht van ons wanneer wij uw aanvraag hebben behandeld.

Wij hebben een unieke spoedprocedure indien u haast heeft. Lees meer.

Vanaf 12 april 2021 is het aanvragen van de TVL alleen nog mogelijk met eHerkenning op betrouwbaarheidsniveau EH3. Dit geldt voor TVL Q1 2021 en TVL Q2 2021. RVO heeft het vereiste betrouwbaarheidsniveau verhoogd, van EH1 naar EH3, om het aanvragen veiliger te maken en fraude te voorkomen.

Voor het aanvragen van de TVL heeft u een eHerkenningsmiddel nodig op het betrouwbaarheidsniveau EH3 met machtiging voor de dienst “RVO diensten op niveau EH3” of “Alle diensten EH3”.

Indien u beschikt over een ketenmachtiging EH3 voor “RVO diensten op niveau EH3” of “Alle diensten EH3” is er geen verdere actie noodzakelijk.

U bent helemaal klaar voor het aanvragen van TVL, hiervoor verwijzen wij u door naar de website van het RVO.

Vanaf 12 april 2021 is het aanvragen van de TVL alleen nog mogelijk met eHerkenning op betrouwbaarheidsniveau EH3. Dit geldt voor TVL Q1 2021 en TVL Q2 2021. RVO heeft het vereiste betrouwbaarheidsniveau verhoogd, van EH1 naar EH3, om het aanvragen veiliger te maken en fraude te voorkomen.

EH3 is een hoger betrouwbaarheidsniveau en dit niveau vereist persoonlijke identificatie voor een gebruiker die bevoegd vertegenwoordiger of niet in loondienst is.

Wilt u liever direct antwoord op uw vraag?
Klik op de onderstaande button om de chat te starten.