Identificeer uzelf bij Reconi via AMP

Als u klant bent bij Reconi, kan het zijn dat wij u vragen om u te identificeren. Voor het uitvoeren van de fysieke identificaties werken wij samen met de AMP Groep.

Indien u bij Reconi een eHerkenningsmiddel op betrouwbaarheidsniveau 3 of 4 aanschaft en u bent de bevoegd vertegenwoordiger en tevens de gebruiker, wordt u fysiek geïdentificeerd. De fysieke identificatie wordt uitgevoerd door onze externe partner AMP Groep.
Een medewerker in loondienst hoeft echter niet geïdentificeerd te worden. De wet schrijft voor dat de bevoegd vertegenwoordiger dan instaat voor de persoonlijke identificatie van de medewerker.

U ontvangt vanuit de AMP groep een e-mail waarin u direct een afspraak kunt inplannen.
AMP groep houdt u op de hoogte. Zo krijgt u per e-mail en sms updates zodat u kunt u de actuele aankomsttijd online volgen.

Houdt u er rekening mee dat de medewerkers van AMP groep een strak schema hebben om bij iedere klant op tijd te kunnen komen. Hierdoor is het niet mogelijk langer dan enkele minuten op u te wachten. Indien u niet tijdig beschikbaar bent zijn zij genoodzaakt te vertrekken en zal er een nieuwe afspraak gemaakt moeten worden. De kosten van beide afspraken zullen dan in rekening gebracht worden.

De medewerker van de AMP groep zal bij u langs komen om via uw identiteitsbewijs u persoonsgegevens te controleren.
De AMP groep komt op de door u aangegeven locatie langs. De locatie dient in Nederland te zijn. Tijdens de fysieke identificatie is de medewerker van de AMP groep uitgerust met een tablet waarmee de medewerker een scan maakt van uw wettelijke ID bewijs. De scanner zal automatisch gegevens afschermen die voor Reconi niet relevant zijn. U hoeft dit dus niet af te plakken op uw ID bewijs. Na een succesvolle identificatie zal er een terugkoppeling gegeven worden aan Reconi en zal uw eHerkenning na de laatste controle worden uitgegeven.

U mag zich identificeren met een paspoort, identiteitsbewijs of rijbewijs. Gebruikers met een andere nationaliteit dienen zich te identificeren met een paspoort.

Zonder de identificatie mogen wij uw eHerkenningsmiddel niet afronden. U zult een nieuwe afspraak met het AMP moeten maken.

Mochten de persoonsgegeven tijdens de controle niet overeenkomen dan zal de AMP groep Reconi hierover infomeren. Samen met de klant zal Reconi uw aanvraag bespreken en samen tot een oplossing komen.

De kosten voor identificatie van de AMP groep bedragen 10 euro. Deze kosten worden meegenomen in de factuur van Reconi. Een eventuele 2de afspraak wordt achteraf nog gefactureerd door Reconi. Indien u voor een specifiek tijdsvak kiest tijdens het maken van de afspraak, dan zullen hiervoor extra kosten in rekening worden gebracht. Deze kosten betaald u rechtstreeks aan de AMP groep.

 Corona (COVID-19)

AMP

Vanwege het Corona (COVID-19) virus heeft onze identificatie partner de AMP Groep diverse maatregelen genomen om besmetting te voorkomen. Op de website van AMP treft u meer informatie over de genomen voorzorgsmaatregelen.

Naar AMP website

Heeft u nog vragen?

Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 085 – 44 44 250. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 uur.

Let op! Ga voorzichtig om met uw persoonlijke gegevens. Medewerkers van AMP Groep zullen nooit naar uw gebruikersnaam, wachtwoord en/of pincode vragen. Niet via e-mail, telefoon of op welke andere manier dan ook.