Facturatie
Facturatie
Hieronder vindt u een overzicht van veel gestelde vragen inzake “facturatie”:
De factuur wordt altijd verzonden naar de opgegeven bevoegd vertegenwoordiger.
Als er een apart factuuradres is opgegeven zal de factuur naar dit afwijkende e-mailadres worden verzonden.
Mocht het factuuradres niet juist zijn dan ontvangen wij graag het juiste e-mailadres per e-mail.
Natuurlijk, wij adviseren u telefonisch contact op te nemen via 0854444250, optie 4 of eventueel gebruik te maken van ons contactformulier.
U kunt ons telefonisch bereiken op 085 – 44 44 250. Voor de afdeling facturatie kiest u voor optie 4.
Ook kunt u gebruik maken van ons contactformulier.
Tijdens het aanvraagproces
Tijdens het aanvraagproces krijgt u bij de stap “Factuuradres” de vraag of u een apart factuuradres wilt opgeven. Kies hier voor “Ja” zodat de extra velden worden getoond waar u het factuuradres kunt invullen.
Na het aanvragen
Indien het digitale aanvraagproces is afgerond zonder apart factuuradres, kunt u deze alsnog handmatig aanvullen op het registratieformulier.
Aanvraag al verwerkt
Wanneer de aanvraag definitief verwerkt is, kunt u het beste contact opnemen via het contactformulier op de klantenservice pagina:
1. Kies bij “Waarover heeft u een vraag?” voor keuze 4 “Facturatie”
2. In het invulveld bij “stel hier uw vraag” dient u het factuurnummer en het gewenste factuuradres op te geven
Vervolgens zal de factuur opnieuw worden verstuurd naar het nieuwe factuuradres.
Tijdens het digitaal invullen van de aanvraag komt u het (optionele) invulveld PO/referentienummer tegen. Hier kunt u het gewenste PO/referentienummer opgeven.
Indien het digitale aanvraagproces is afgerond zonder PO/referentienummer en u deze alsnog wenst op te geven, kunt u dit handmatig aanvullen na het uitprinten van het formulier.
Wanneer de aanvraag definitief is verwerkt en u alsnog een PO/referentienummer wenst op te geven, raden wij u aan om een e-mail te sturen naar onze helpdesk. Hierin dient u het factuurnummer en het gewenste PO/referentienummer te vermelden. Vervolgens ontvangt u een nieuwe factuur met het gewenste PO/referentienummer.
Elk systeem voor identificatie bij inloggen kost geld. Een kenmerkend verschil tussen eHerkenning en DigiD is dat DigiD wordt ‘uitgegeven’ door de overheid. eHerkenningsmiddelen worden uitgegeven door commerciële bedrijven.
De kosten van eHerkenning worden enkel betaald door de gebruikers: de organisaties die diensten aanbieden en de ondernemers. Bij DigiD is dit anders geregeld. DigiD wordt uitgegeven door de overheid en de kosten worden betaald via belastinginkomsten. Iedereen betaalt er aan mee, ongeacht of je er gebruik van maakt of niet.
Zodra uw aanvraag is verwerkt, wordt de factuur gemaild naar de in de aanvraag vermelde bevoegd vertegenwoordiger. Als een apart factuuradres is opgegeven, wordt de factuur naar dat e-mailadres gestuurd.

Wilt u liever direct antwoord op uw vraag?
Klik op de onderstaande button om de chat te starten.