Facturatie

Hieronder vindt u een overzicht van veel gestelde vragen inzake “facturatie”:

U kunt telefonisch contact op nemen via 0854444250. U kiest voor optie 4.

U kunt ook gebruik maken van ons contactformulier. Onze medewerkers staan u zo spoedig mogelijk te woord.

Natuurlijk, wij adviseren u telefonisch contact op te nemen via 0854444250, optie 4 of eventueel gebruik te maken van ons contactformulier.

De factuur wordt altijd verzonden naar de opgegeven bevoegd vertegenwoordiger.

Als er een apart factuuradres is opgegeven zal de factuur naar dit afwijkende e-mailadres worden verzonden.

Mocht het factuuradres niet juist zijn dan ontvangen wij graag het juiste e-mailadres per e-mail.

Tijdens het digitaal invullen van de aanvraag komt u de vraag tegen of u een apart factuuradres wilt opgeven. Als u hier op “Ja” klikt kunt u vervolgens een apart factuuradres opgeven.

Wanneer u de aanvraag al heeft ingevuld kunt u het factuuradres handmatig aanpassen op het registratieformulier. Wanneer de aanvraag al verwerkt is raden wij u aan om een e-mail te sturen naar onze helpdesk. Hierin dient u het factuurnummer en het gewenste factuuradres op te nemen. Vervolgens zal de factuur opnieuw worden verstuurd naar het nieuwe factuuradres.

Tijdens het digitaal invullen van de aanvraag komt u het (optionele) invulveld PO/referentienummer tegen. Hier kunt u het gewenste PO/referentienummer opgeven.

Wanneer u de aanvraag al heeft ingevuld kunt u het PO/referentienummer handmatig op het registratieformulier erbij schrijven. Wanneer de aanvraag al verwerkt is raden wij u aan om een e-mail te sturen naar onze helpdesk. Hierin dient u het factuurnummer en het gewenste PO/referentienummer in op te nemen. Vervolgens ontvangt u een nieuwe factuur met het gewenste PO/referentienummer.

Elk systeem voor identificatie bij inloggen kost geld. Een kenmerkend verschil tussen eHerkenning en DigiD is dat DigiD wordt ‘uitgegeven’ door de overheid. eHerkenningsmiddelen worden uitgegeven door commerciële bedrijven.

De kosten van eHerkenning worden enkel betaald door de gebruikers: de organisaties die diensten aanbieden en de ondernemers. Bij DigiD is dit anders geregeld. DigiD wordt uitgegeven door de overheid en de kosten worden betaald via belastinginkomsten. Iedereen betaalt er aan mee, ongeacht of je er gebruik van maakt of niet.

De factuur wordt verzonden per e-mail nadat uw aanvraag is verwerkt. De in de aanvraag opgegeven bevoegd vertegenwoordiger ontvangt de factuur. Als er een apart factuuradres is opgegeven, wordt de factuur naar dat e-mailadres verzonden.

Voor een aanvraag op betrouwbaarheidsniveau EH1 betaalt u eerst de kosten via IDeal en ontvangt u de factuur ook achteraf ter bevestiging.