Wie ontvangt de factuur?
De factuur wordt altijd verzonden naar de opgegeven bevoegd vertegenwoordiger. Als er een apart factuuradres is opgegeven zal de factuur naar dit afwijkende e-mailadres worden verzonden. Mocht het factuuradres niet…
De factuur wordt altijd verzonden naar de opgegeven bevoegd vertegenwoordiger. Als er een apart factuuradres is opgegeven zal de factuur naar dit afwijkende e-mailadres worden verzonden. Mocht het factuuradres niet…
Natuurlijk, wij adviseren u telefonisch contact op te nemen via 0854444250, optie 4 of eventueel gebruik te maken van ons contactformulier.
U kunt ons telefonisch bereiken op 085 - 44 44 250. Voor de afdeling facturatie kiest u voor optie 4. Ook kunt u gebruik maken van ons contactformulier.
Elk systeem voor identificatie bij inloggen kost geld. Echter, er is wel een kenmerkend verschil tussen DigiD en eHerkenning. De kosten voor DigiD worden door de overheid betaald met belastinginkomsten.…
Tijdens het digitaal invullen van de aanvraag komt u het (optionele) invulveld PO/referentienummer tegen. Hier kunt u het gewenste PO/referentienummer opgeven. Indien het digitale aanvraagproces is afgerond zonder PO/referentienummer en…
Tijdens het aanvraagproces Tijdens het aanvraagproces krijgt u bij de stap "Factuuradres" de vraag of u een apart factuuradres wilt opgeven. Kies hier voor "Ja" zodat de extra velden worden…
Zodra uw aanvraag is verwerkt, wordt de factuur gemaild naar de in de aanvraag vermelde bevoegd vertegenwoordiger. Als een apart factuuradres is opgegeven, wordt de factuur naar dat e-mailadres gestuurd.