Mijn rechtsvorm en KvK nummer zijn gewijzigd, wat nu?
Wanneer de rechtsvorm van uw organisatie is gewijzigd, wijzigt het KvK nummer ook. Om ervoor te zorgen dat u kunt blijven inloggen met eHerkenning voor de nieuwe rechtsvorm, dient u…
Wanneer de rechtsvorm van uw organisatie is gewijzigd, wijzigt het KvK nummer ook. Om ervoor te zorgen dat u kunt blijven inloggen met eHerkenning voor de nieuwe rechtsvorm, dient u…
Indien u beschikt over meerdere eHerkenningsmiddelen met verschillende e-mailadressen, is het niet mogelijk deze samen te voegen. Wel kunt u een extra machtiging toevoegen aan het eHerkenningsmiddel die u aan…
Voor al uw vragen over het downgraden van een eHerkenningsmiddel kunt u contact opnemen met onze helpdesk via 085 - 44 44 250
In het tabblad ‘Mijn Account’ kunt u heel eenvoudig uw mobiele telefoonnummer wijzigen. U wijzigt uw mobiel telefoonnummer door te klikken op de knop Wijzigen. Klik hier voor meer informatie.…
Het wijzigen van uw mobiele nummer of het opzeggen van uw inlogmiddel kan binnen Mijn Reconi. Kijk hier voor meer informatie. Overige wijzigingen kunt u doorgeven via een wijzigingsformulier. Reconi biedt geen…
Wij sturen u twee maanden voor verloop van uw eHerkenningsmiddel een e-mail. Deze e-mail bevat een link waarmee u de verlenging kunt aanvragen. Indien uw organisatie een machtigingenbeheerder heeft aangesteld…
Een eHerkenningsmiddel is een persoonsgebonden middel, daarom is het niet mogelijk een gebruiker te wijzigen. Is de geregistreerde gebruiker niet meer in dienst? Klik dan hier voor meer informatie over het…
Een KvK-vestigingsnummer kunt u toevoegen aan uw eHerkenningsmiddel met behulp van een machtigingsformulier. In dat formulier krijgt u bij de stap Gebruiker de vraag “Wilt u de rechten van deze gebruiker…