Mijn rechtsvorm en KvK nummer zijn gewijzigd, wat nu?
Wanneer de rechtsvorm van uw organisatie is gewijzigd, wijzigt het KvK nummer ook. Om ervoor te zorgen dat u kunt blijven inloggen met eHerkenning voor de nieuwe rechtsvorm, dient u…
Wanneer de rechtsvorm van uw organisatie is gewijzigd, wijzigt het KvK nummer ook. Om ervoor te zorgen dat u kunt blijven inloggen met eHerkenning voor de nieuwe rechtsvorm, dient u…
Indien u beschikt over meerdere eHerkenningsmiddelen (gekoppeld aan verschillende e-mailadressen), is het niet mogelijk deze samen te voegen. Wel kunt u een extra machtiging toevoegen aan het eHerkenningsmiddel dat u…
Voor het wijzigen van uw mobiel telefoonnummer, volg de onderstaande stappen: Log in op "Mijn Reconi" Klik bij "Mijn gegevens" op de knop "wijzigen" en vervolgens op "Mobiel nummer" Volg…
U kunt via Mijn Reconi uw mobiele nummer of e-mailadres kosteloos wijzigen. Volgt u hiervoor de volgende stappen: 1. Log in op "Mijn Reconi"2. Klik op het tabblad "Mijn Account"…
Wij sturen u twee maanden voor verloop van uw eHerkenningsmiddel een e-mail. Deze e-mail bevat een link waarmee u de verlenging kunt aanvragen. Indien uw organisatie een machtigingenbeheerder heeft aangesteld…
Een eHerkenningsmiddel is een persoonsgebonden middel, daarom is het niet mogelijk een gebruiker te wijzigen. Is de geregistreerde gebruiker niet meer in dienst? Klik dan hier voor meer informatie over het…
Bij sommige dienstverleners geldt dat u inlogt met een machtiging welke beperkt is tot een bepaalde vestiging. Dit kan het geval zijn wanneer u een dienst wilt afnemen welke locatiegebonden…