Wat heeft u nodig voordat u met de aanvraag start?

  • Het KvK-nummer van uw intermediair
  • Het KvK-nummer van uw eigen organisatie
  • Een mobiele telefoon
  • De gegevens en een kopie legitimatie van de tekenbevoegde van uw organisatie

Stap 1: Starten aanvraagproces

Om de ketenmachtiging aanvraag te starten klik hier of kopieer de volgende link: https://mijn.eh.reconi.nl/registratie/intermediair/Chainauthorization.

Beschikt u over eHerkenning bij Reconi?
Log dan in op Mijn Reconi. Kies onder “Mijn Account” voor “Mijn Machtigingen” en klik op “Nieuwe ketenmachtigingen aanvragen” om een ketenmachtiging aanvraag te starten en ga door naar Stap 8.

Stap 2: E-mail validatie

Vul uw e-mailadres in en los de reCAPTCHA op. Klik vervolgens op [Volgende].

1

Stap 3: E-mail validatie

Er is een e-mail verzonden naar het opgegeven e-mailadres.
Open het e-mailbericht om het aanvraagproces te vervolgen.

2

Stap 4: E-mail validatie

Open het e-mailbericht en klik op het blauwe veld om uw e-mailadres te bevestigen en het aanvraagproces te vervolgen.

3

Stap 5: Validatie mobiel nummer

Vul hier uw mobiele nummer in en klik op [Volgende].

4

Stap 6: Validatie mobiel nummer

Er is zojuist per SMS een code verstuurd naar het opgegeven telefoonnummer.
Vul de eenmalige code in en klik op [Volgende].

5

Stap 7: Kies uw wachtwoord

Kies een 5-cijferig wachtwoord en klik op [Volgende].

6

Stap 8: Intermediairgegevens

Vult het KvK-nummer in van uw intermediair (de te machtigen organisatie).

7

Stap 9: Controleer de intermediairgegevens

Controleer of de getoonde gegevens overeenstemmen met de gegevens van uw intermediair. Neem bij twijfel contact op met uw intermediair.

8

Stap 10: Voer uw KvK-nummer in.

Vul nu het KvK-nummer in van de organisatie waarvoor u een organisatie ketenmachtiging wilt verstrekken (uw eigen organisatie).

9

Stap 11: Controleer uw organisatiegegevens.

De gegevens van uw organisatie worden automatisch bij de Kamer van Koophandel (KvK) opgehaald op basis van het ingevoerde KvK-nummer.

10

Stap 12: Selecteer de gewenste machtigingen

Selecteer de machtigingen waarvoor de intermediair moet worden gemachtigd.

11

Stap 13: Toon bevoegdheid aan

Kies of u de benodigde KvK-uittreksel zelf wilt aanleveren of deze door Reconi wilt laten opvragen.

12

Stap 14: Geef de bevoegd vertegenwoordigers op

U heeft nu de mogelijkheid om de gegevens van de bevoegd vertegenwoordiger van de organisatie op te geven.
Klik hiervoor op de groene knop [Bevoegd vertegenwoordiger toevoegen].

13

Stap 15: Geef de bevoegd vertegenwoordigers op.

Vul de gevraagde gegevens in van de bevoegd vertegenwoordiger en klik op [Opslaan].

14

Stap 16: Geef de bevoegd vertegenwoordigers op

Controleer of alle benodigde bevoegd vertegenwoordigers zijn opgegeven en klik op [Volgende].

15

Stap 17: Controleer het factuuradres

U heeft nu de mogelijkheid om een afwijkend factuuradres en/of PO/Referentienummer op te geven.

16

Stap 18: Controleer het overzicht van uw aanvraag

Controleer aan de hand van het getoonde overzicht of alle gegevens juist zijn ingevuld.
Indien alles correct is ingevuld accepteert u de voorwaarden en kies voor [Bestel].

17

Stap 19: Vervolgstappen

Upload de benodigde de benodigde documenten.

18

Stap 20: Toevoegen bestanden

Sleep de gewenste bestanden in het vak om deze te uploaden of klik op het vak om bestanden om een bestand te selecteren.

19

Stap 21: Vervolgstappen

Nadat alle benodigde documenten zijn toegevoegd kiest u voor [Afronden].

20

Stap 22: Vervolgstappen

Print het registratieformulier en stuur deze, na ondertekening door de opgegeven bevoegd vertegenwoordigers, per post naar:

Reconi
Postbus 244
1500EE Zaandam

21

Hieronder treft u een voorbeeld van het registratieformulier.

22