Aanvragen extra machtigingen/organisatie

Met het registratieformulier machtiging kan het volgende worden toegevoegd aan uw bestaande eHerkenningsmiddel:

> Toevoegen van extra organisatie(s) of vestiging(en) waarmee kan worden ingelogd. 

> Toegang tot extra dienstverleners namens de huidige organisatie.

Klik hier om de prijzen te bekijken. 

Extra organisatie aan een bestaand eHerkenningsmiddel toevoegen?

1. Log in op Mijn Reconi
2. Klik op ”Mijn Account” en daarna op ”Mijn Machtigingen
3. Vervolgens klikt u op ”Extra machtiging aanvragen”.
4. Bepaal uw bevoegdheid n.a.v. KVK uittreksel
5. Wijzig het dropdown menu bij ”Organisatie” naar ”Ik wil voor een andere organisatie aanvragen”.
6. Vervolg de overige stappen.

Bovenstaande scherm ziet u niet met een Belastingdienst EH3 middel.
Per organisatie dient u een apart middel aan te vragen

Nieuwe extra gebruiker

Een eHerkenningsmiddel is een persoonsgebonden middel. Elke gebruiker dient over een eigen eHerkenningsmiddel te beschikken. Klik hier voor het aanvragen van een nieuw eHerkenningsmiddel. 

Machtigingenbeheerder

Wist u dat als u een machtigingenbeheerder aanstelt, deze persoon voor alle gebruikers binnen uw organisatie eenvoudig machtigingen kan beheren? Voor meer informatie over het aanstellen van een beheerder kunt u terecht op de pagina machtigingenbeheerder.

Treed u op als intermediair bekijk hier de mogelijkheden van een ketenmachtiging.