Extra organisatie aan een bestaand eHerkenningsmiddel toevoegen?

1. Log in op Mijn Reconi
2. Klik op “Mijn Account” en daarna op ‘Mijn Machtigingen
3. Vervolgens klikt u op ”Extra organisatie/Machtigingen Aanvragen”.
4. Kies in het dropdown menu het gewenste betrouwbaarheidsniveau.
5. Kies in het dropdown menu bij ”Organisatie” voor ”Ik wil voor een andere organisatie aanvragen”.
6. Vervolg de overige stappen.

Aanvragen extra (diensten)machtigingen

1. Log in op Mijn Reconi
2. Klik op “Mijn Account” en daarna op ‘Mijn Machtigingen
3. Vervolgens klikt u op ”Extra organisatie/Machtigingen Aanvragen”.
4. Kies in het dropdown menu het gewenste betrouwbaarheidsniveau.
5. Selecteer de gewenste organisatie
6. Vervolg de overige stappen.

Nieuwe extra gebruiker

Een eHerkenningsmiddel is een persoonsgebonden inlogmiddel. Elke gebruiker dient over een eigen eHerkenningsmiddel te beschikken. Klik hier voor het aanvragen van een nieuw eHerkenningsmiddel. 

Machtigingenbeheerder

Wist u dat als u een machtigingenbeheerder aanstelt, deze persoon voor alle gebruikers binnen uw organisatie eenvoudig machtigingen kan beheren? Voor meer informatie over het aanstellen van een beheerder kunt u terecht op de pagina machtigingenbeheerder.

Treed u op als intermediair bekijk hier de mogelijkheden van een ketenmachtiging.