Aanvragen extra machtigingen
Met het registratieformulier machtiging kan het volgende worden toegevoegd aan uw bestaande eHerkenningsmiddel:
- Toevoegen van extra organisatie(s) of vestiging(en) waarmee kan worden ingelogd.
- Toegang tot extra dienstverleners namens de huidige organisatie.
Voor het aanvragen van extra machtigingen logt u eerst in op “Mijn Reconi“ vervolgens kiest u voor “Mijn Machtigingen“
Nieuwe extra gebruiker
Een eHerkenningsmiddel is een persoonsgebonden middel. Elke gebruiker dient over een eigen eHerkenningsmiddel te beschikken. Voor het aanvragen van een nieuw eHerkenningsmiddel gaat u naar de volgende pagina: Aanvragen nieuw eHerkenningsmiddel.
Machtigingenbeheerder
Wist u dat als u een machtigingenbeheerder aanstelt, deze persoon voor alle gebruikers binnen uw organisatie eenvoudig machtigingen kan beheren? Voor meer informatie over het aanstellen van een beheerder kunt u terecht op de pagina machtigingenbeheerder.
Treed u op als intermediair bekijk hier de mogelijkheden van een ketenmachtiging.