MijnCertificaten biedt momenteel de volgende functionaliteit:
Inzage in gegevens
Dit betreft:
- De organisatiegegevens die zijn vastgelegd tijdens de abonneeregistratie;
- De facturatiegegevens die KPN gebruikt voor het adresseren van facturen;
- De geregistreerde Bevoegd Vertegenwoordigers, Contactpersonen en Certificaatbeheerders van uw organisatie;
- Een overzicht van de servercertificaten die uw organisatie in gebruik heeft. U kunt dit overzicht ook downloaden als .csv bestand voor gebruik in uw eigen administratie;
- Details van uw servercertificaten. Naast de gegevens in het certificaat ziet u ook de gekoppelde certificaatbeheerder en de contactpersoon die het certificaat heeft aangevraagd;
- Details van uw passen. Naast de gegevens in het certificaat ziet u bij Groepscertificaten ook de gekoppelde certificaatbeheerder en de contactpersoon die het certificaat heeft aangevraagd.
Beheer van servercertificaten
Dit betreft:
- Bestellen van nieuwe servercertificaten;
- Verlengen van servercertificaten die gaan verlopen.
Beheer van passen
Dit betreft:
- Bestellen van nieuwe Persoonlijke- en Groepscertificaten;
- Verlengen van Persoonlijke- en Groepscertificaten die gaan verlopen.