What do you need before starting the application?


>
Uw eigen persoonsgegevens (de gebruiker van het eHerkenningsmiddel).

Een eHerkenningsmiddel is persoonsgebonden. De eHerkenningsaanvraag dient te worden gestart met het eigen e-mailadres en eigen mobiele telefoonnummer van de gebruiker van het eHerkenningsmiddel. Later in het proces kan worden gevraagd om een geldig legitimatiebewijs aan te leveren.

> Gegevens van de bevoegd vertegenwoordiger van de organisatie (indien niet gelijk aan de gebruiker) 
Tijdens het proces wordt gevraagd om een geldig legitimatiebewijs aan te leveren

> Het KvK-nummer van de organisatie.
U dient een KvK uittreksel aan te leveren óf u kunt ervoor kiezen dat wij dat voor u doen. 

> Heeft u nog geen eHerkenningsmiddel en wilt u voor meerdere organisaties aanvragen?
Vraagt u dan eerst een middel aan voor één van de organisaties. Later kunt u heel gemakkelijk extra organisaties toevoegen aan uw inlogmiddel via uw account in “Mijn Reconi”.

Who should give permission?

An authorized representative registered with the Chamber of Commerce must must give permission. For an eRecognition Agent EH3, no limited authority may exist. However, in the event that all authorized representatives (directors and proxy) listed on the CoC extract have limited authority, an exception rule applies. In this case you have two options to apply for an eRecognition Agent, namely:

> You specify all authorized representatives listed in the Chamber of Commerce extract and they all sign the application, or

> You demonstrate via articles of association, statement of the Chamber of Commerce, mandate, or similar document that the specified authorized representatives have sufficient authority to apply for eHerkenning .

Click here to read more about authorized representatives.